« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Wystąpienia gości wg. wcześniejszych ustaleń.

a) I Wariant

1) likwidacja Szkoły Podstawowej w Bądeczu,

2) przekształcenie szkół: Szkoły Podstawowej w Czajczu oraz Szkoły Podstawowej w Mościskach w szkoły filialne Szkoły Podstawowej w Wysokiej.

b) II wariant:

1) przekształcenie szkół: Szkoły Podstawowej w Bądeczu i Szkoły Podstawowej w Czajczu w szkoły filialne Szkoły Podstawowej w Wysokiej,

2) pozostawienie Szkoły Podstawowej w Mościskach jako pełnej szkoły ośmioklasowej.

c) III wariant:

1) przekształcenie szkół: Szkoły Podstawowej w Bądeczu i Szkoły Podstawowej w Czajczu w szkoły filialne Szkoły Podstawowej w Wysokiej,

2) obniżenie stopnia organizacji Szkoły Podstawowej w Mościskach przy zachowaniu jej statusu jako odrębnej jednostki organizacyjnej.

6. Propozycja Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka w sprawie zmiany sieci szkół podstawowych na terenie miasta i gminy Wysoka od roku szkolnego 2021/2022,

a) prezentacja,

b) dyskusja.

7. Prezentacja propozycji zgłoszonych na posiedzeniach Komisji Rady.

8. Stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego w sprawie przedłożonych propozycji.

9. Stanowisko Związków Zawodowych i Rad Rodziców działających w szkołach w sprawie przedłożonych propozycji.

10. Dyskusja w sprawie proponowanych zmian funkcjonowania szkół.

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta i gminy na 2021 rok - Projekt uchwały nr 6.

14. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania petycji z dnia 19.01.2021r. wg. właściwości w sprawie ujęcia w opracowywanym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Wysoka sugerowanego przebiegu korytarza komunikacyjnego dla obejścia drogowego (tzw. obwodnicy) miasta Wysoka od miejscowości Bądecz omijający miejscowości Sędziniec i Wysoczkę w kierunku Pobórki Wielkiej (do drogi krajowej DK 10 i planowanej S10) - Projekt uchwały nr 8.

15. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z działalności między sesjami Rady, w tym z wykonania uchwał Rady Miasta i Gminy.

16. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

17. Udzielenie odpowiedzi na złożone w terminie od ostatniej sesji Rady Miasta i Gminy interpelacje i zapytania radnych, wnioski sołtysów i pozostałych wnioskodawców.

19. Interpelacje i zapytania radnych.

20. Zapytania i wnioski sołtysów oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy.

21. Wolne wnioski.

23. Komunikaty Burmistrza oraz informacja o planowanych zamierzeniach do następnej Sesji.

24. Komunikaty oraz informacje Przewodniczącego Rady Miasta i Gminy.

25. Zakończenie i zamknięcie obrad XXXI Sesji Rady Miasta i Gminy Wysoka.

« Powrót do strony głównej