Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
4.
Wystąpienia gości wg. wcześniejszych ustaleń.
5.
Sprawozdanie Przewodniczącego Miejsko-Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii z realizacji Programu M-G KRPAiPN w 2020 roku.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie Miejsko-Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na 2022 rok.
7.
Podjęcie przez Radę Miasta i Gminy Wysoka petycji w sprawie wyników naborów Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych dla gmin popegeerowskich oraz Programu Inwestycji Strategicznych.
8.
Przedstawienie przez Burmistrza informacji o sposobie realizacji wniosków pokontrolnych wskazanych pismem z dnia 15.10.2021r. przez Regionalną Izbę Obrachunkową w Poznaniu w związku z kompleksową kontrolą finansową przeprowadzoną w 2021 roku w Urzędzie Miasta i Gminy Wysoka.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie Rocznego Programu współpracy Miasta i Gminy Wysoka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1057) na 2022 rok.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Pilskiego w 2022 roku.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawki dotacji przedmiotowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wysokiej do wywozu 1 m3 nieczystości ciekłych w 2022 roku.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta i gminy na 2021 rok.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Wysoka na lata 2021-2031.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia miesięcznego Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia umorzonej części pożyczek z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania według właściwości wniosku Pana J.K. z dnia 17.11.2021 r.
17.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z działalności między sesjami Rady, w tym z wykonania uchwał Rady Miasta i Gminy.
18.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
19.
Udzielenie odpowiedzi na złożone w terminie od ostatniej sesji Rady Miasta i Gminy interpelacje, wnioski i zapytania radnych, sołtysów i pozostałych wnioskodawców.
20.
Prezentacja złożonych interpelacji w okresie międzysesyjnym.
21.
Interpelacje i zapytania radnych.
22.
Zapytania i wnioski sołtysów oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
24.
Przyjęcie protokołu z XL sesji Rady Miasta i Gminy.
25.
Komunikaty Burmistrza oraz informacja o planowanych zamierzeniach do następnej Sesji.
26.
Komunikaty oraz informacje Przewodniczącego Rady Miasta i Gminy.
27.
Zakończenie obrad i zamknięcie XLI sesji Rady Miasta i Gminy Wysoka.