Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
4.
Wystąpienia gości wg. wcześniejszych ustaleń.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym,
6.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z działalności między sesjami Rady, w tym z wykonania uchwał Rady Miasta i Gminy.
7.
Udzielenie odpowiedzi na złożone w terminie od ostatniej sesji Rady Miasta i Gminy interpelacje, wnioski i zapytania radnych, sołtysów i pozostałych wnioskodawców.
8.
Prezentacja złożonych wniosków w okresie międzysesyjnym i udzielonych odpowiedzi.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie gminy- Projekt uchwały nr 1.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta i gminy na 2018 rok - Projekt uchwały nr 2.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Wysoka na lata 2018- 2030 - Projekt uchwały nr 3.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Wysoka na lata 2019 - 2030.
a)
prezentacja projektu uchwały wraz z uzasadnieniem - Projekt uchwały nr 4.
b)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
13.
Przedstawienie wniosków zgłoszonych do budżetu miasta i gminy na 2019 rok.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie budżetu Miasta i Gminy Wysoka na 2019 rok.
a)
przedstawienie projektu uchwały wraz z uzasadnieniem - Projekt uchwały nr 5.
b)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie projektu budżetu miasta i gminy na 2019 r.,
c)
przedstawienie opinii Komisji Budżetowo-Gospodarczej,
d)
wnioski, uwagi, zastrzeżenia wraz z debatą w sprawie przyjęcia projektu budżetu na 2019r.
e)
ustosunkowanie się Burmistrza do uwag, zastrzeżeń i wniosków,
f)
przedstawienie ewentualnych autopoprawek Burmistrza Miasta i Gminy do projektu budżetu miasta i gminy na 2019 r.,
g)
dyskusja nad proponowanymi autopoprawkami i ich przegłosowanie,
15.
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
16.
Zapytania i wnioski sołtysów, przewodniczących zarządów osiedli oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
18.
Przyjęcie protokołu z II sesji Rady Miasta i Gminy.
19.
Komunikaty Burmistrza oraz informacja o planowanych zamierzeniach do następnej Sesji.
20.
Komunikaty oraz informacje Przewodniczącego Rady Miasta i Gminy.
21.
Zakończenie obrad i zamknięcie III sesji Rady Miasta i Gminy Wysoka.